svar på kommentar

Wilma mamman  ([email protected]) om Inbjuden till travgala:
Hej Amanda!
Jag läser din jättefina blogg så ofta jag hinner, vi är nog många "hemifrån" som läser, men aldrig kommenterar

Har ju läst mig till att allting blir bättre och bättre där borta, här hemma är allt som vanligt, idag blir det en superfin dag med nollgradigt väder och strålande sol...
Vi ska åka till Stockholm så Wilma får hämta sitt pris, självklart tar vi med ditt också!
Ha det så bra Amanda, så syns vi till sommaren på ponnytrav...
Hälsa mamma och pappa
/Wictoria


Svar: Hej Wictoria!
Hade ingen aning om att du läste min blogg, men det var roligt att höra.
Ja skolan går bättre och bättre o det blir lättare ju mer dagarna går & ju mer engelska jag lär mig. Dessvärre är saknaden efter travet alldeles för stort för att jag ska kunna känna att jag trivs här.
Åh vad roligt att höra att vädret är fint där hemma, det måste ju vara helt underbart att vara ute o köra hästarna!

Kanon! Tänkte precis mejla er om det, men nu när du kommentar här så behöver jag ju inte det. Ni kan ju ge priset tilll Fanny sedan så ger hon det till mig tillsammans med det andra priset :)

Självklart kommer vi synas på ponnytrav i sommar! Jag måste ju hejja på alla Bergsåkers ekipage!
Krama Wilma ifrån mig och hälsa thomas också!

Dom hälsar tillbaka! 

Kram





Kommentera här: