Inbjuden till travgala

Min farmor och farfar fick ett brev av SPTF igår där det stod att jag var inbjuden till travgalan i Stockholm för att hämta mitt pris för årets monteryttare norr kat B och att jag var nominerad till något. Gud vad less jag blir att jag inte kan åka, det hade varit så jäkla kul!!
Istället hoppas jag att jag känner någon som åker ner typ Hanna N eller Wilma. Så någon kan ta emot mitt pris åt mig, så kan jag kan ta med det hem till USA i sommar!



När bettan och jag vann monten på Östersunds dubbeltrav 2011,.  andra året i rad jag vann monten där.

Kommentarer:

1 hanna n:

Hej gumman! Jag ska tyvärr inte ner, men det kanske wilma ska eller hennes mamma?

Annars vet jag att Emmy Hansson ska dit :) och/eller mammor ifrån vår styrelse :)

Hör av dig om vem som tar det, för självklart fixar vi det:)

2 Wilma mamman:

Hej Amanda!

Jag läser din jättefina blogg så ofta jag hinner, vi är nog många "hemifrån" som läser, men aldrig kommenterar



Har ju läst mig till att allting blir bättre och bättre där borta, här hemma är allt som vanligt, idag blir det en superfin dag med nollgradigt väder och strålande sol...



Vi ska åka till Stockholm så Wilma får hämta sitt pris, självklart tar vi med ditt också!



Ha det så bra Amanda, så syns vi till sommaren på ponnytrav...



Hälsa mamma och pappa



/Wictoria



Kommentera här: