Världens jobbigaste vecka


Denna vecka har varit en av dom jobbigaste veckorna i hela mitt liv. Men som tur har jag fina vänner som funnits där hela tiden, annars hade jag aldrig klarat det. 
Enda sen i måndags har jag i princip bott hos Fanny, åtminstone varit med henne var enda dag. Har även träffat Elin, Anna, Stephanie, Rasmus, Per, Dennis och Max i veckan. 
Samt att jag fått så stort stöd från mina fina flickor på jobbet, ni vet vilka ni är. 
 
Har också haft turen att bli bjuden på middag hos John, Emma och Ebba i fredags. Samt med lite fredagsmys och Let's dance efter den. 
 
På lördagen låg jag bara i soffan hela dagen. Senare på kvällen var jag med Emma, Jennifer och Ida, där vi bara myste och kollade på melodifestivalen. 
 
Har också varit på sjukhuset i veckan, men där dom bara skickat iväg fler remisser (lungröntgen, ögon och tandläkare).
 


Kommentarer:

1 Emmelie:

Så fruktansvärt. Du och ni andra är så starka. Hoppas det känns lite ljusare, kram. <3

Kommentera här: