Uppsala


I tisdags åkte jag och min "extra pappa" John ner till Uppsala för att jag skulle magnetröntga ryggen, axlarna och nacken. 

Jag hade tid 10.20 och det tog ungefär 40 min innan dom var klar med alla plåtarna. Direkt efter så åkte vi till italienska restaurangen "Martinas" för att käka lunch där. Jag åt den godaste pastan någonsin med gorgonzola, purscittoskinka och parmensan. 

Efter maten så shoppade vi lite i butiken och jag tog med mig hem pasta, pesto, tomatsås med basilika och breadsticks som man kan ha till maten eller snacks. 

Därefter började hemresan till Sundsvall igen, men direkt hem åkte vi inte. Utan vi begav oss ut till birsta för att kolla och testa sängar. Det är nämligen så att jag ska få en ny säng av mamma o pappa då jag får så fruktansvärt ont i ryggen, nacken och axlarna av att sova i den som jag har nu. 

Så ska köpa/beställa en kontinentalsäng så fort som möjligt. Måste bara bestämma vilken jag vill ha! 



Kommentera här: