Stockholm


I fredags efter jobbet (eller ja efter min massage) så åkte jag till Stockholm med Lina och Kajsa. 

Dom åkte mest ner för att shoppa och sen givetvis hämta Martin (Linas kille), från Arlanda under hemvägen. 
Jag däremot åkte ner för att hälsa på min bästa vän Angelica, som nuförtiden bor där. 

Så vid 21.30 tiden var vi framme och tjejerna släppte av mig hos Angie. 
Där var det redan lite folk på förfest, så det var bara för mig att byta om och sminka på mig lite, för att sedan dra ut.

Vid 05.30 var vi hemma igen i Angelicas lägenhet och slängde oss ner i hennes säng för att sova lite. 
Vi hade planerat att kliva upp, dra ner mot stan, shoppa och käka lunch. 
Men så blev det inte... 

Både Angie och jag vaknade samtidigt 15.30 i panik (dock väldigt utvilade). Slängde oss in i duschen, sminkade oss snabbt och drog ner till Stureplan för att käka middag istället. 
Jag bestämde matställe och det blev Jaime Oliver's, där vi åt varsin stek. 

Hur mysigt och gott som helst! Efter det var det bara att slänga oss på tunnelbanan igen och åka tillbaka till Angie. 
Där hämtade Lina mig 19.30 och vi två åkte då mot Arlanda för att hämta Martin. 

Det blev en väldigt kort visit till Stockholm denna gång. Men jag kommer tillbaka snart! 

Kommentarer:

1 We are family :

Tappade ni bort Kajsa

2 ɑ n n i k ɑ:

Hej! Månadens blogg är avslutad. Så ta och kika in om du vann eller ej. Annars är det bara att delta igen! :D

http://blogofphoto.webblogg.se/2015/march/manadens-blogg-vinnare-ny-omgang-2.html

(Du får denna kommentar för du har deltagit i Månadens blogg)

Kommentera här: