Dålig sömn, men fint väder


Sov jättedåligt inatt samt glömde ta min medicin imorse, vilket resulterade i en väldigt dålig start på dagen.. 

Efter jobbet så knöt jag på mig mina Nikeskor och begav mig ut på en promenad. Vädret i Sundsvall har varit helt fantastiskt dom senaste dagarna. Plusgrader och sol, då måste man passa på! 

När jag kom hem blev jag bjuden på kycklingsallad av mormor samt att vi sappade emellan friidrotten och skidskyttet. 

Nu har jag precis duschat o ligger i sängen. Ska nämligen upp tidigt imorgon för att åka till vårdcentralen och ta massa prover innan besöket på sjukhuset på tisdag. 



Kommentarer:

1 corneliaeriksson.blogg.se:

Vad härligt det låter! Man blir så glad av solskenet :)

2 Jossie:

Lät som en bra torsdag :) Älskar att våren börjar komma!!

Kommentera här: