<3

 
 
Jag har inga ord för det som har hänt. Det känns som att livet har stannat och att själen dragits ur en. Som att allt bra, bara försvann, över en natt. 
 
Jag minns somrarna när vi umgicks innan jag flyttade till USA och meddelandena som vi skickat till varann precis när jag flyttat dit. Hur vi båda till en början inte trivdes på våra skolor och hur vi stöttade varann. 
Sen att vi inte stod varann lika nära när jag flyttade tillbaka till Sverige är inte så konstigt. Man glider ifrån och tappar kontakten. Men du var fortfarande min vän. En vän som jag haft otroligt fina och minnesvärda minnen med. 
 
Jag kommer minnas dig Alicia som den spralliga, busiga, alltid glada och naturligt vackra tjej som du var.
Plats för dig kommer det alltid att finnas i mitt och alla andras hjärtan, vi glömmer dig aldrig. 
 
 
Vill också skänka mina starkaste styrkekramar till Alicias familj, Samuel, hennes närmasta tjejgäng och alla som fått chansen att lära känna denna fantastiska människa.
 
Vi saknar dig ♥
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

<3

Kommentera här: