En hel-helg med min fina

 
Både i fredags och i lördags var jag ute med min fina Cissi. 
I fredags så förade vi hemma hos henne innan vi drog till Samuel och Emmeth. Där blev det inte riktigt som jag eller någon annan hade tänkt sig. Men mer än så orkar jag inte gå in på det. 
 
Jag och Cissi tog iaf taxi hem till henne, sminkade om oss och drog sedan till Oscars. Tyvärr var det riktigt tomt och tråkigt där, så vi gick till Aveny istället. 
Där var det ett riktigt asshole som tog tag i mig och puttade mig (med vilje såklart), in i en grupp människor som tappade sina drinkar över mig, samt råkade fälla mig så jag landade på ryggen på golvet. 
Givetvis blev jag riktigt förbannad och frågade varför han gjorde så, men då fick jag bara till svar att jag var en "hora" och "fitta" som han skulle döda. Sen skulle han slå ihjäl mig om jag inte gick därifrån, men det vägrade jag givetvis att göra då jag står upp för mig själv. Men som tur kom vakterna precis när han skulle slå ner mig.. asså människor..
 
Efter det så var vi kvar o dansade på Aveny innan jag, Cissi och Fredrik drog till donken, sen tillbaka till Cissi. Senare på kvällen kom också Samuel och Jocke dit. 
 
 
I Lördags red jag med Fanny på dagen. Sen åkte jag till min kusin som fyllde år, innan jag åkte till Cissi på kvällen. Vi förade där även dennna gång och gick sedan till Invito (eller Florens som det nu kallas). 
Vi satt där och tog några drinkar innan vi gick över till Allstar där någon DJ spelade, då vi blev riktigt danssugna. 
Sen hade vi lite efterfest hos Cissi innan vi somnade där. 
 
 
 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Hej! Nu är månades blogg avslutad. Ta och kika in om du vann eller ej. Annars är det bara att delta igen! c:

http://blogofphoto.webblogg.se/2015/june/manadens-blogg-vinnare-ny-omgang.html

- Du får denna kommentar för att du har deltagit i Månadens blogg på min blogg.

Kommentera här: