Torsdag och dödsförkyld

 
Idag så stannar jag hemma ifrån jobbet då jag har blivit dödsförkyld. Hade feber iförrgårkväll, men gick ändå på jobbet igår. Men igår vid 14.00 tiden kom den tillbaka igen och blev nästan 40 grader(!!). Inte nog med det så hostar jag så att lungorna håller på att åka ur kroppen och kan knappt prata. 
 
Någon riktigt läskigt som hände igår var att jag fick ett typ epilepsianfall och ramla ihop på golvet och bara skaka. Kunde inte kontrollera varken ben eller armar, utan började bara tokskaka när jag ställde mig upp ur sängen och skulle gå till köket. Hann bara gå 2-3 meter innan jag på golvet. 
Samma sak hände för mig förra året, men då skedde det kanske 5-8 ggr och när jag åkte till läkaren då så sa dom bara att det var för att jag hade lågt blodsocker. 
 
Jag är ingen läkare eller så men när jag får lågt blodsocker så kan jag känna mig yr och svimfärdig. Inte började skaka i ben och armar så pass mycket att jag ramlar ihop på golvet. Frukansvärt läskigt! Ska ringa vårdcentralen idag och kolla om jag kan få något vettigare svar.
 
Någon som varit med om samma grej?

Kommentera här: