I'm so grateful

 
 
I just have to say that I'm so thankful to be surrounded by so many wonderful people! 
To all of you who have texted or called me to ask how I'm feeling: you guys are too cute. Like my heart is meeting for real! I mean even people I don't really know, have written and tried to figure out why I'm getting those seizures. It makes me so happy and I really appreciate it! 
 
Igår när jag skrev inlägget om mina anfall så har jag fått jättemycket respons. Folk som har frågat hur jag mår och även människor som har kommit med tips och ideer om vad det kan vara för fel på mig. Alla människor som har skrivit och hört av sig har varit så gulliga! Jag uppskattar det verkligen, hur mycket som helst! Om jag känner personen ifråga eller inte, spelar ingen roll, det är bara så gulligt att folk bryr sig.
 
Hur som helst så har det varit flera som kommit med ideen att jag kan ha epilepsi, vilket var det första som jag trodde att det kunde vara. Men så är inte fallet, enligt läkarna. Eftersom att jag är helt klar i huvudet under mina krampanfall så kan det inte vara epilepsi. Då du under ett sånt "anfall" inte minns någonting. Jag däremot hör och är medveten om allting som händer runtomkring mig. 
 
Idag iaf så har jag inte haft feber och därmed sluppit ligga på golvet och krampa, men har däremot varit jätteyr.
Varje gång jag ska ställa mig upp och gå någonstans, så svajar allt. Så jag måste gå jättelångsamt och ta stöd mot väggar, om jag ska t.e.x gå på toaletten. 
Så idag har jag bara legat i sängen hemma hela dagen. 
 
Fick föresten besök imorse av farmor och farfar som kom med fika. Riktigt mysigt att dom kom förbi. Det uppskattades verkligen! 
 
Fick även remissen idag till EEG-undersökningen, ska dit om 2 veckor!
 
 
 
 


Kommentera här: