Old pics from over a year ago


Idag sov jag fram tills nio innan jag hämtade datorn, la den i sängen o kikade lite på one tree hill. Har ju som sagt aldrig sett den serien o inte heller O.C, någon som föresten vet vart man kan se den online? Iaf, sen åkte jag till sjukgymnasten i Skönsberg där han kollade på axel. Tydligen en muskelsträckning eller något sånt sa han. Men vi bokade iaf ny tid o jag ska dit på måndag igen, då ska vi köra ultraljud o massera. 

Sen åkte jag hem, käkade sallad o sen gick ut med mejjan. Efter det var det dags för jobb o det gick bra på jobbet som vanligt! 

Nu har jag precis kikat på PPLs senaste avsnitt o mer one tree hill. Men är så sjukt trött så ska gå o lägga nu. Imorgon ska jag gymma o kanske jag har tur så följer Johanna med? 


Kommentarer:

1 Stephanie Nyberg:

swefilmer.com kan man se dom flesta serierna online :)

Kommentera här: