big brother

Hej allihopa!
Vill först bara börja med att säga att jag har gjort 2000 inlägg i min blogg idag. Kan ni tänka er? 2000 gånger har jag suttit och uppdaterat den här jäkla bloggen, helt otroligt.
Just nu har jag faktiskt mina andra studyhall och jag sitter och kollar på Big Brother. Ja ni får ju inte tro att jag tänker missa BB bara för att jag bor i USA, det tänker jag ju knappast!
Faktiskt så tycker jag att det här har varit (hittils) den bästa BB-gruppen. Jag menar, dom underhåller ju faktiskt otroligt mycket! Visst finns det några riktiga torrbollar som typ Juliana, Jimmy och Hanna J ,. dom är ju lätt tråkigast!
Annars så stör jag mig som fan på Marcel som ska provosera och irritera Hanna W hela tiden! Seriöst, som han beter sig, det är bara så barnsligt. Visst är Hanna W jordens största bimbo, men vafan hon skrattar man ju bara åt. Tycker bara att Marcel är så jävla omogen som ska typ tjata om samma sak, vafan låt hon va istället!
Sen tycker jag också att han bara är jobbig som ska trycka på den där jävla jobbiga knappen hela tiden,. usch bara irriterande kille!
Jessica är den andraa deltagaren som jag stör mig som fan på! Satan vad hon ska prata mycket och avbryta alla, sjukt irriterande brud. Hade jag varit inne i BB huset hade jag flygit på henne för längesen, haha catfight tyyp.
Usch, sånna människor som Jessica skulle jag aldrig kunna bo ihop med!
Dom som jag gillar däremot är väl; Sipan, Camilla & Amandus trorja.. Visst Joe är rolig, men han får inte vara kär i Hanna, inte okej!



Kommentarer:

1 Anna:

sv: Jaa jag förstår det:( Har du hört något från dom nya ägarna som har Cocos?:)



Kommentera här: