tidsfördriv

personligt:
1. ditt fullständiga namn? - amanda maria gullviva nordström
2. korrekt ålder? - 17 år o massa dagar
3. längd? - 163 cm ungefär  
4. vikt? - jadu, det är väl olika, men har faktiskt inte vägt mig på länge
5. smeknamn? - lingan, mandis eller ammi typ
6. vart bor du? - Portland Maine i USA
7. vad gör du på fritiden? - Shoppar, umgås med familjen o vänner, sen ska jag börja gymma o dansa igen.
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Oj, ingen aning.. 
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - typ allt, mest höfterna o låren typ.
10. vad är du mest nöjd med? - tänderna o naglarna (Y)
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - snäll och trevlig, öppen inför nytt folk, förhoppningvis rolig, otoligt ärlig, håller alltid det jag lovat.
12. vad vill du jobba som äldre? - monteproffs, modedesigner, vettetusan..
13. hårfärg? - blond slingat
14. ögonfärg? - blååaa
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - hehe vad kan det vara? kommer inte på något nu.

16. kan du själv säga att du ser bra ut? - nej det skulle jag väl inte kunna säga, men jag duger väl helt okej. 
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ganska mycket trorja, men ändå gillar jag att bara vara slapp o ha slappa kläder.
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - deo, parfym och puder typ
19. någon vana? - vet inte om jag har någon riktigt..
20. lyckotal? - oj, det har varit 17 o 4 trorja

speciella vänner/folk: emilia, hanna n och hanna j


21. vad heter din(a) bästa vän(nner)? - jag kan prata med tjejerna ovan om allt, så det får väl bli dom.
22. hur många nära vänner har du? - jag har nog rätt många faktiskt, men kan inte ta upp alla här för då blir det många. men riktigt nära är ju såklart bara några få.
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - hahahhaa nej inte direkt va, eller asså.. här vet ALLA vem "den svenska tjejen" är.
24. vet många personer vem du är? - inte vet jag det eller,.
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - på min skola, jo det tror jag nog o det är väl för att jag kommer från svergie helt enkelt.
26. när var du senast med någon kompis? - förra helgen, här träffas man bara på helgerna...
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej verkligen inte.
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - andreas sundqvist
29. vem sov senast hos dig? - anna nordin trorja

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - ja självklart
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre
32. är du kär? - haha nej det är jag inte.
33. tycker någon om dig mer än som vän? - haha ingen aning
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja det tror jag absoult
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - långt? finns det någon gräns?
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - ja det gör jag, alla attraherar mig ju inte. tittar mycket på ansiktet och klädstilen, men personligheten är också otroligt viktig!
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - haha jaa 
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - ja det tror jag.
39. i din klass? - haha njaa

 

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Inget av dom
75. vänskap eller förhållande? - Vänskap
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Inget utav det :)
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - Underkläder
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - Asså va, hajjar ej denna fråga

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - ja det skulle jag 
81. isåfall vem då? - någon snygg brud såklart
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - jadu, bra frågaaa..

83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - skulle nog inte tro det vaa!
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - sjuk jävla fråga
85. kunna sova ute på vintern? - hahah asså va, nej?

86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - bor ju redan i usa, så det får väl bli kanada eller hawaii typ.

87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej

 

klädstil:

88. anser du dig själv vara en speciell stil? - här, jodu!

89. vad klär du dig i oftast? - linne, jeans, någon kofta och skinnjacka

90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - ja, beslutsångest varje morgon

91. klär du dig dyrt? - ibland

92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - ta bort fjortis, så är det väl någon blandning däremellan.

 

senaste 48 timmarna har jag:

93. pussat någon? - nej

94. haft sex? - nepp.

95. fått en kram av en helt okänd? - ja

96. ringt någon? - ja

97. blivit uppringd? - yes

98. funnit kärleken? - haha inte direkt va

99. kollat på google? - jajamen



Kommentera här: