infect me with your love and fill me with your posion.



Y o u ' r e      s o     h y p n o t i z i n g .
Idag sov jag till 09.30 och skulle vara på dagiset där jag ska praktisera vecka 14,16 och 18 klockan 10.00!!!
Så det var verkligen bara att skynda sig sätta upp håret, dra på sig kläderna och sminka sig lite.
Hehe, men som tur var ju pappsen hemma som gjorde frukost åt mig och skjutsade mig till dagiset som bara ligger 300 m ifrån mitt hus.

Efter jag varit o hälsat på hos dagiset så gick jag hem o sen drog pappa o jag till ica. Just då råkade jag få världens allergianfall,.. så ögon bara kliade, såg knappt någonting på vänster öga. Det gjorde såå sjukt ont! Så vi skynda oss när vi var på Ica och sen gick vi o köpte en inflyttnings present till patrik chruzander. Sen gick vi äntligen till apoteket och hämta ut mer p-piller plus att vi köpte massa allergimedicin.

Sen gick jag o satt mig i bilen medans pappa gick till systemet. Ja och klantiga jag råkade ju sätta igång larmhelvete på bilen så det bara lät över hela Ica parkeringen.. Fan,. inge kul.

Nu ska jag anmäla till Bergsåker så jag inte glömmer det. Ikväll ska jag till stallet o gosa o massera bääbisen. Sen ska jag kika på Skellefteå- Luleå och kanske skypa lite?

Imorgon blire roligheter, men det får ni veta i näästa inlägg!

ante om empa fick en tatuering:
hahahahhahahaha, sååå snygg <33 kär.

Svar: Kan fixa en lika snygg tatuering till dig med! ;)


Kommentarer:

1 hej:

Vilket dagis praktiserar du på? och vilken avdelnign? hoppas på svar:)



Älskar din blogg

Kommentera här: