Kommentarer:

1 Hanna n:

Gråt,gråt,gråt förstår fortfarande inte att du är så långt borta! Kan inte förstå. Det jag blev mest rädd för va hur allt kommer bli mellan oss i fortsättningen, kommer du tänka på mig? Kommer du komma ihåg mig när du hälsar på i sommar? Och kommer du bli lycklig i usa? Jag reagerade nog som en mamma o ville att du skulle må så bra som möjligt inför flytten och intelåta dig tänka på det du lämna :) få dig o se de positiva och gömma undan sorgen o den enorma

saknaden. Du va, du är o kommer alltid vara min amanda lingefeldt, världens goaste o bästa vän vad som än händer :) du är starkaste tjejen på jorden

2 stina!:

det kom som en chock att det verkligen skulle hända! och att du är så långt bort kommer jag aldrig verkligen aldrig förstå, och veta att alla tävlingar kommer bli utan amanda kan jag inte föreställa mig.. och det är sjukt vad man kan fästa sig vi den människa så fort jag gjorde med dig, och du blev som en syster för mig och kommer alltid vara även fast vi sitter på sjukt långt från varandra. så hoppas jag att vi träffas snart!

och jag förstod inte att sista gången på bergsåker verkligen va sista gången på ett helt år.. det är sjukt!

men du kommer få den lilla mini amanda som vi har pratat om ;)

och jag tänker på dig hela tiden dag ut som dag in och på morgonen när jag vaknar tänker jag alltid hoppas att amanda har haft en toppen dag och att hon kommer ihåg mig! <3

du kommer alltid vara den starka och spralliga tjejen som alltid fick en att flina och må bra;)

och jag saknar dig nått enormt, älskar dig min vackraste syster! <3

Kommentera här: