Sjukhuset



Idag har jag varit på sjukhuset i princip hela dagen. 
Hade först tid 12.00 för EEG-undersökning där dom klistrade fast elektroder i huvudet. Jag hade seriöst limm och blåa fläckar över hela huvudet. 

Sen skulle jag döda nästan 3 timmar.. Så jag gick först till restaurangen och åt . Därefter satte jag mig ner i väntrummet till ögon-undersökningen för att läsa min engelskabok. 

Strax efter klockan 15.00 fick jag komma in på ögon-undersökningen som tog dryga 45 min. Läskigast av allt var när dom droppade i 3 olika droppar (gröna) som gjorde att man blev i princip blind i 1.5-2 timmar. Sjukt läskigt!!

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Hej! Nu är månadens blogg avslutad. Kika in om du vann eller ej. Annars är det bara att delta igen :3

http://blogofphoto.webblogg.se/2015/may/manadens-blogg-vinnare-ny-omgang.html

- Du får denna kommentar för att du deltog i månadens blogg på min blogg.

Kommentera här: