Dom är äntligen här


I fredags kom dom, min kära far och lillebror. Dom stod utanför jobbet när jag slutade och jag sprang det snabbaste jag kunde igenom korridorerna på Telia för att skynda mig ut och kasta mig i deras armar. 

I fredags var pappa, mamma och jag hos farmor och farfar hela kvällen. Lördag på dan åkte vi upp till mormor o morfar, fiskade lite snabbt på dagen innan vi käkade middag o jag skjutsade ner till Isac till stan. Därefter åkte jag hem, duschade och låg i soffan hemma med feber. 

Idag hade hela pappas sida släktmiddag ute hos farmor och farfar, men jag kunde inte vara med för jag är jätteförkyld med feber, hosta och har ingen röst alls...

Imorgon ska la famila till amerikanska ambassaden och jag själv ska bara ligga i soffan hela dan. Käka soppa och kolla på O.C. 




Kommentarer:

1 Caroline:

Roligt att du är tillbaks på bloggen! :-)

Kommentera här: