Gamla stan



Sista dagen i Krakow.
Igår var vi nere i gamla stan i Krakow där vi först käkade lunch och sen skiljdes för att alla skulle få gå dit dom ville. Mamma och jag gick först in till en liten marknad där vi köpte frukt doppade i choklad på spett, mumma! Jag tog banan och mamma tog jordgubbar. 
Sen gick vi mest runt och kolla överallt innan vi gick in på ett café och tog varsin kaffe drick. Jag drack is kaffe och mamma en irish coffee. 

Sen klockan 15.45 så skjutsade Thomas, Angelica, Madde och Markus oss till flygplatsen för vårt flyg skulle gå 17.50. När vi väl kom till flygplatsen så var det försenat till först 19.30, sen till 20.00 men tills vi väl kom iväg så var klockan 20.45.. 
Vägen hem från Nyköping så turades vi om att köra bilen jag, mamma och morfar och strax efter 03.00 på natten var vi hemma. Jag ligger faktiskt fortfarande i sängen för jag är så trött.. 


Kommentera här: