Nyårslista

5438683132013_www.kepfeltoltes.hu__large
Eftersom att idag är det den sista dagen på 2012 så tänkte jag göra en lite nyårs lista.

sammanfattning av 2012 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
- Ja jag var och semestrade i Sverige, det har jag aldrig gjort med tanke på att jag bott där.
- Jag har seglat för första gången.
- Varit i Kanada och Los Angeles
- Skaffat en hund 
- Gått på the script konsert i Boston.
- Kört ner till Boston helt själv!



2. Höll du några av dina nyårslöften?
 
Jag vet inte om jag hade något nyårs löfte iår? så nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej men min kusin blev! :D

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej :)

5. Vilka länder besökte du?
- Kanada och Sverige

6. Är det något du saknar sen åren tbx som du vill ha år 2013? 
- Minst lika bra sommar som 2012!
- Besök till bergen och åka snowboard.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 
- 29 juni då vi åkte hem till Sverige och 15 juni då Anna kom och hälsade på.

8. Vad var din största framgång 2012? 
- Jag har pluggat stenhårt och fått riktigt bra betyg, A i alla ämnena än så länge! Bara ett halvår kvar i skolan, så ska försöka hålla i det här!

9. Största misstaget? 
- Glömde körkortet i USA när vi skulle till Sverige,,, men det löste sig som tur.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
- Sjuk har jag varit iallafall

11. Bästa köpet? 
- Mason men han betalade mamma o pappa! annars min iPad, fast den köpte mamma o pappa också.

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
- Kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja när vi köpte mason

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012? 
- Alla låtarna jag och Anna lyssnade på i somras. Annars där jag hänger min hatt och tröjan du hatar med Norlie  & KKV, kommer påminna mig om Sverige resan 2012.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
- Gladare än 2011 iaf, men hoppas 2013 blir ett bättre år än 2012!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Haft mer kul här i USA

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
- Suttit hemma och grubblat över helt onödiga saker när jag kunnat lägga den tiden på något roligt.

18. Hur tillbringade du julen? 
- Hemma med min fina familj.

19. Blev du kär i år? 
- Nja det kan jag inte påstå.

20. Hur många one night stands? 

21. Favoritprogram på TV? 
- Solsidan på datorn
- The voice

23. Bästa boken du läste i år?
- Läste bara en bok och kom aldrig igång med tvåan (;

24. Största musikaliska upptäckten? 
- Blev mycket the script och SHM

25. Något du önskade dig och fick? 
- Det mesta, men annars en väst från Abercrombie and fitch, haha!

26. Något du önskade dig men inte fick?
- En till strumpa till mina hunter boots.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? 
- Jag var Montreal, Kanada med min familj. Bodde på hilton och åkte på ett spa på lördagkväll.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre ? 
- Ja det är klart det finns, tex stannat i Sverige lite längre.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? 
- Haha, jag har två stilar skulle jag kunna säga. Ibland, uppklätt med kavaj, klackar, klänning, ringar halsband, lockigt hår. Eller.. huvtröja, huva uppe, mössa.. lite slö slapp oversize "pojk" stil typ.. men det blir oftast så när jag är trött och inte orkar klä upp mig.

31. Vad fick dig att må bra? 
- Mason, mina vänner och familjen.

32. Vad har du för planer inför nästa år? 
- Gå ur highschool
- Spendera två veckor här i USA med Anna och Madde!
- Flytta hem till sommaren! 
- Sommarjobba i Sundsvall med hästar.
- Förhoppningsvis skaffa mig ett jobb!
- Ta montelicensen om jag hittar en häst att ta den med. 
- Göra ett videoblogg inlägg på engelska som jag lovat!

Tumblr_mfoazpdx4b1ryp9cbo1_500_large

Kommentarer:

1 Olivia W:

Vi känner ingen nyårsstämning här utan er:( saknar er jätte mega mycket!!!!!<3

2 Olivia W:

Vi känner ingen nyårsstämning utan er:( saknar er jätte mega mycket!!!!<3

Svar: awww :( vi saknade er också!! det är inget nyår utan er... <3
amanda

Kommentera här: