:*

Less jag blir på att den nya funktionen inte kan ladda upp bilder när man känner för det. Åh! Det står typ: FEL! servern kan inte ladda upp din bild.. less jag blir, jävla skit app! Skitsamma, imorgon är det iaf fredag, äääntligen! Så som jag har längtat kan man säga, i helgen ska jag sovaaaaaaaaaaaaa ut. Som ni säkert inte visste så är vi lediga på måndag också, super skönt! Så vi får väl se vad jag hittar på, på min lediga dag. Förmodligen måste jag åka och shoppa till homecoming week som vi har nästa vecka. Men det gör inte så mkt, älskar ju som sagt att shoppa! Nej nu måste jag faktiskt sova, eller nej.. jag ska nörda snake på iphonen. Btw, adda mig på wordfeud: amandalingefeldt skaffade ett account för typ två veckor sedan, men har inte spelat en enda gång. Får väl ta o börja med det kanske? Imorgon ska jag städa mitt rum så ni kan få lite bilder på det, låter det inte som en bra ide? Aja, måste kilaa. puss på er!
gooood night

Kommentarer:

1 JonteJutbo:

Förstår att du gillar den där tröjan! Det är ju n jutbo som har gjort den! ;)

2 Melissa:

hej. skit snygg blogg, verklgien!

undrar om du gör bloggar? eller om du är intresserad av att göra min, då jag inte alls kan!

hehe (: svara gärna genom att kommentera på min blogg!

Kommentera här: