whole weekend

F ö r l å t    h ö r r e e n i , . .
För den usla uppdateringen dom senaste dagarna. Har verkligen varit sämst!
Kan berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna..

Fredag: Var jag, Madelene, Jesper, Hampus, Oskar o Jonte på bio. Vi såg paranormal activity 2, den var väl helt okej. Rätt läskig med det otroligt höga ljudet må jag säga. Jag och Hampus körde t.o.m en ''rycktävling'',. Hampus vann tyvärr med 11-3.. Så ni kan nog förstå att jag var rädd.

Sen väntade jag på hemmakväll att min lilla bror skulle komma så vi kunde ta bussen hem tillsammans. Han hade varit hos Elin och skulle ändå hem ungefär samtidigt som mig.
Oskar och Jonte tog också samma buss som oss hem.

Lördag: Elsa kom hem till mig ungefär 10:30,. sen drog vi till stallet. Där kollade vi igenom vart alla grejer är o så sen red vi ut på Cocos och Fe´rgus med Jennie som red Ginny.

Efter vi varit i stallet skjutsade vi Elsa till kvissle där hennes mormor och morfar bor. Sen åkte vi till Ica och köpte hårfärg till mig.
När vi kom hem färgade vi bort min fula utväxt, sen käkade jag middag, fixade mig och tog hockeybussen till Timrå.
Där mötte jag upp Wille utanför hallen och sen gick vi in och satt oss på hockeyn. Vet ni vad? Den goungen bjöd mig på hockeyn, är han inte för söt?! Jo, det är han!

Efter matchen tog jag bussen hem med Jesper, Tim, Gustav och Elias.

Söndag: Klev upp, fixade håret och tog på mascara sen drog jag till Kovland med familjen. Där skulle NSK spela match. Kovland fick storstryk iaf med 11-6, sopeeeer!

Efter matchen åkte vi hem och jag o mamma drog upp till stallet. Mamma rev upp en höbal medans jag stod o pussa på min häst.
Efter jag varit i stallet åkte jag hem, bytte om och sen drog jag till Jonte.



Kommentera här: