bantaaaaaaaaaa



Shhiiet jag måste fan banta om jag ska kunna rida monte nästa år.. eller asså jag kommer klara gränsen, men känner mig fan tjock. Har blivit erbjuden att testa Equuleus i monte nästa år. Det ska bli jätte kul, ser verkligen fram imot nästa års tävlingar. Speciellt monten, ska debutera med Cocos där och förmodligen starta Fe´rgus i monte SM nästa år igen. Skulle kunna resa runt i hela Sverige för att starta i monte. Pappa ska allt bli min lilla privatchaufför och åka med mig och Cocos runt i Sverige. Madelene får vara ''anställd'' som skötare och hjälpa mig att ta hand om hästen under resan och hjälpa mig sela/sadla. Blev glad när Kristin frågade mig om jag ville testa Equuleus och det är självklart jag vill. Det är inte bara hon som vill att jag ska rida ens häst, utan fler har frågat om jag viljat rida deras häst. Det är rätt smickrande att folk vill att jag ska tälva deras hästar och tycker jag är bra.Montedrottningen som Hanna sa, haha sötnos. Jag ska fan erövra Sverige! Ni kanske tycker det låter rätt kaxigt men det är så det är. Ni ska allt få se, Cocos och jag kommer ta er med storm nästa år. Jag ska ner till som ''större'' banorna och visa vad norrland kan och har. Är less på allt snack om att det är lättare att vinna här i norrland. Jo visst, vi kanske inte har lika mycket hästar här men för det betyder det inte att vi har dåliga hästar. Näe ni ska allt få se! Är rätt less på att det inte finns så mycket montelopp heller. Jag kan ju bara rida en häst per tävlingsdag vilket är mycket lite då 5 st vill att jag ska rida deras hästar. Jag kommer ju nästan bara hinna med Cocos och Fe´rgus. Så det skulle vara lättare om de hade typ 2 montelopp per tävlingsdag och kanske montelopp som är insprängt, förutom SM. För då skulle jag hinna mer, ajaaa.. ni får allt komma och kika när jag tävlar nästa år! Jag kommer tävla på Bergsåker, Hagmyren, Dannero, Solänget, Östersund & Gävle. Men ska försöka utöka det till Umeå, Solvalla, Romme, Bollnäs & Rättvik. Näe nu får det vara slut på tävlings snack, blir så sugen på att åka och tääävla så det är sjukt!

Kommentera här: