New Year´s eve

Hej allihopa!
Idag är det sista dagen på det här året, shiit vad det känns overkligt men oj vad mycket som jag har hunnit med. Eller rättare sagt kanske; som har hänt mig! 2011 blir ett år som jag aldrig någonsin kommer att glömma, helt klart det året med mest tårar och glädje.
Undra om 2012 har lika mycket att bjuda på? Vi får väl vänta o se helt enkelt!

Som ni alla vet vid det här laget så var jag i dominikanska republiken i en vecka och kom hem inatt runt 1.00 am eller nått sånt. Pallade inte sova, så jag packade upp väskan som var halvt fylld sand o resten kläder. Sen däckade jag i sängen med tusen lager kläder på mig eftersom huset var otroligt kallt!
Vi har inge snö här än, men kallt är det då allt kan jag lova! Eller iaf ner mot nollan,. så ni har nog säkert det kallare Sverige skulle jag kunna gissa.

Nu på morgonen tog jag en varm o skön dusch, tror nog året mitt var måttligt glad att få lite frisör produkter i sig igen. Dominikanska skräp shampoo och conditioner gillas inte! Sen så fick vi ett snabbt strömavbrott på sisådär 10 sekunder,. precis när jag stod i duschen.. snacka om att jag vart rädd o skrek. Trodde att det var Isac som släckte lampan o skulle jävlas, men så vare inte! Glad att strömmen kom tillbaka snabbt iaf.

Nu har jag precis mejlat en shelter (ett ställe där man adoptera hundar) för jag har hittat världens sötaste svart/vita papillion där. Som vi förhoppningsvis finns kvar så vi kan åka och kolla på honom!

Ikväll så ska jag ut o äta med familjen o sen så kommer vi förmodligen att se JVM matchen mellan Kanada och USA, eftersom att dumsatansjävlarna här bara bryr sig om sitt egna land så visar dom inte Svergie-Ryssland. Men på tisdag så visar dom kvartsfinalerna, så då kan vi se Sverige!

Ja, vad ska man säga nu då.. hoppas ni haft ett underbart 2011 och festar in en grym början på 2012.



Kommentarer:

1 Olivia:

Åhh jag saknar er så mycket här på nyårsafton!<33

2 matilda :):

gott nytt år :)

Kommentera här: