Läcker Lördag


Lördagen började med att jag o Anna gick på loppis. Min kompis Emelie höll nämligen i en loppis i Bergsåker där alla pengarna gick oavkortat till Cancerfonden. Jag och Anna kom iaf hem med varsin klänning. 

Därefter åkte vi till birsta där vi käkade lunch på Waynees. Jag tog som vanligtvis en ceasarsallad och Anna käkade en macka. Sen efter lunchen gick vi runt och kollade i butikerna innan vi åkte hem.

Senare på kvällen så åkte vi in till stan för att käka middag och sen gå på bio för att se Annabelle. Hade hoppats på att den skulle vara läskigare än vad den var. Men en bra handling hade den allt och vissa riktigt läskiga scener. 

Efter bion åkte vi till scandic för att hälsa på min kompis Hampus. Han var i  Sundsvall för att spela match mot Timrå. 

Sen efter det så åkte vi ner till stan för att träffa Annas kompis. 

Men vi 01.00 tiden åkte vi hem och kikade lite på NHL innan vi somnade. 
En läcker lördag var det helt enkelt ;) 

Kommentarer:

1 Anna:

bästa lördagen på länge <3 love you

Kommentera här: