äntligen känns det som om uppförsbacken är slut

Jag och min älskade Katherine

Idag så började äntligen sista semestern (tredje quatern) och det börjar äntligen kännas som om jag nått toppen på backen och är påväg ner igen.
Hade en ny klass idag där jag kände typ 4 personer, så det var väl lite tråkigt, men men över halva var fylld med killar så jag kände iaf halva tjejgruppen, haha. Vi ska börja läsa nu till veckan och får väl boken själv o jag som är så bra på att flörta till mig saker fick läsa en svensk bok och har redan bestämt vilken: Paganinikontraket. Med tanke på att jag aldrig började läsa den boken så har jag en bra anledning att göra det nu. 
Fick även läxa där som jag ska göra imorgon, as jobbig plus läxa i kemi - älskar er lärare.

Imorgon börjar jag även en ny klass som heter ceramics throwing = drejning eller vad man kallar det. Förhoppningsvis blir det en kul klass att ta med för en gångs skull, lite läxor...  Dock verkar det as svårt, men vi får väl helt enkelt se hur det går. 





Kommentarer:

1 Linn:

Åh, lycka till nu the last semester!

2 Linn:

Tack så mycket Amanda! :)

3 Malin:

Tre gånger i veckan (tränar fotboll, emn från och med nästa vecka bli det 4 ggr i veckan !:)
Hur många gånger i veckan tränar du? :)

Kommentera här: