summer outfits




Fick en kommentar för inte sådär jätte längesen om jag kunde lägga in hur jag klär mig som bäst under alla årstider.
Så jag tänkte börja med sommar eftersom att det fortfarande är det, sen höst, vinter o vår såklart. Men just nu får ni nöjja er med sommarens outfits! Orkade inte byta shorts, så det blev samma i varje outfit hoppas ni inte dör av det.

Imorgon ska jag nog shoppa med Gabby, så då kanske jag lägger in en höst outfit på kvällen?
Vi får se! Ska iaf vara med Natalie imorgon kväll och ha filmmys. Tanken var den att vi skulle ha det idag, men hon var tvungen att vara med familjen. Aja, det gör inget.. ska ändå mysa med min familj så fort dom kommer hem ifrån isacs hockeymatch. Fick sms från pappa nyss att Isacs lag leder med 5-0 efter första perioden, kul!

Kommentera här: