jag kommer att dö av stress

Idag så var det självklart skola för stormen sandy verkade ju inte lyckats göra sitt här uppe i maine, dock förstörde den hela jersey shore. Så det vart oootroligt stressigt idag på skolan för jag hade tusen saker att göra, fick även två nya läxor och har även prov på matte på torsdag, då måste även engelska uppsatsen in som jag fortfarande inte har börjat med, har också en föreläsning att hålla i på torsdag eller fredag... blev precis klar med uppsatsen i american history idag iaf så kan lämna in den imorgon.

Fyra målningar ska in på torsdag också, har gjort tre och har en kvar. Stannade på skolan tills halv fem idag för att göra klar dom och har bara en sista kvar nu, så får stanna efter skolan imorgon igen. Ska även göra om mitt biologiprov imorgon eller en del av det för jag klantade mig på periodiska systemet. På fredag måste jag också lämna in min reflection av den första kvarten av skolan, har inte fyllt i det än. På lördag ska jag även göra en job-shadow (praktik) som mäklare.
aaahh känner att jag är SJUKT stressad och har inte ens kunnat haft tid att träna på två dagar nu, det är skandal.. falmouth highschool, ni begraver mig med  läxor o uppsatser...


Kommentarer:

1 Pappa Knows Better:

Kämpa på Amanada du är jätteduktig

2 Pappa Knows Better:

Kämpa på Amanda du är jätteduktig

Kommentera här: