Last day in America!!! I wish...


Sista dagen i USA innan resan hem till Sverige. 
Jag kan lova er att jag är riktigt excited, men det är dock inte Anna då hon gärna hade stannat kvar här.
Idag sola vi för det var runt 28 grader ute, så vi har blivit jätte bruna ;)

På kvällen efter middagen rättare sagt (käkade grillat) så drog anna, jag o isac till dunkin donuts och isac bjöd anna o mig på varsin munk. Jag tog en boston creme och anna en med oreo på, AS GOTT! 

Efter det så skjutsade vi isac till ishallen och sen drog vi hem tilll moi.
Vi laddade ner filmen due date eftersom att 3 filmer innan hade krånglat som fan, så gav vi helt enkelt upp och laddade ner den..

Så käkade godis och jag målade annas naglar, både tår och händer medan vi hade ansiktismask på. Ubermysigt!

Vi blev bjuda att åka mustang med en fartdåre, men tackade nej då jag gärna kommer tillbaka till Sverige levande. Så just nu lyssnar vi faktiskt bara på musik och myser, vi ska försöka vara uppe så vi är supertrötta imorgon på flyget.. får se hur det går.. låter liksom inte som en jättebra ide, men först när vi snackade om det så gjorde det de. Aja, vi har sommarlov och för den delen så tror inte jag hade jag kan somna heller då jag är alldeles för excited för SVERIGE.

Packningen däremot går det sådär med, jag mena.. jag kan knappt stänga väskan. Trots att jag reser med min stora leopardväska och har en stor handväska, plus en cabinväska med mig. 
Hej här kommer hon som packat ner hela jävla garderoben!


Kommentarer:

1 Vicki:

Hej! Måste börja att säga att jag älskar din blogg! :D
Men har en fråga: Hur gammal är du och hur gammal är din brorsa?:)

Kommentera här: