biomys i söndags


Eftersom jag varit så dålig på att blogga den här veckan så tänkte jag berätta lite vad vi gjort. I fredags tex så åkte jag och Anna till Westbrook för att kolla på bio och eftersom varken hon eller jag hade sett hunger games, så bestämde vi oss för att gå på en bion. Det visade sig att vi var dom sista på hela jordklotet att se hunger games eftersom vi var HELT själva i biosalongen. Men inte klaga vi, det var rätt nice faktiskt och vi kunde prata högt utan att störa någon. 

Om jag ska betygasätta filmen så får den 5/5, sjukt bra och spännande. Haha, men jag tyckte faktiskt att den var lite otäck också, jag mena.. barn som springer runt o dödar varann.. 
Aja, bra var den iaf! 

För er som inte vet så är det billigare att gå på bio i USA, det kostade oss 70 kr var och då får man gå in och sätta sig vart man vill i salongen. Till skillnad från i Sverige där man bokar sina platser innan eller får bestämda platser. 


Kommentarer:

1 minisis :

kommer du komma ner till Hagmyren den 2-3 då det är monté eller blir du kvar i sundsvall? ;)
skulle vara så underbart att bara få träffa dig igen. saknar dig något sjukt bruden :D

puss lillstinis!<3

Svar: jag kommer ner den 3:e för att kika på monten och träffa massa folk, ink dig såklart stumpan!! <3<3<3<3
amandah

Kommentera här: