heeejdå 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 Ja det kan man verkligen säga!
- Jag har rest 5 ggr minst trorja,.
- Jag har flyttat till ett annat land
- Jag blev kär för första gången
- Jag vann monteserien för region norr
- Jag har sålt min häst, gett bort min katt


Har du några nyårslöften?

- Ja det har jag faktiskt.
- Jag ska fortsätta att träna 3 ggr i veckan och inte gå upp i vikt. Fortsätta att äta nyttigt och hälsosamt!
- Spara lite pengar
- Bli bättre på att blogga
- Skaffa mig en pojkeee!

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?

- Haha nej,.

Vilka länder besökte du?
- Usa,. 1,2,3,4 ggr och Dominikanska republiken 1 gång

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 1 april, gatufesten, östersunds dubbel, 5 augusti, 7 augusti, 8 augusti, 24 december + fram till nyår.

Vad var din största framgång 2011?
- Kanske att jag fått rätt bra betyg här i USA och att jag vann monteserien för norrland.

Största misstaget? 
- Oj,. gjort flera stycken.. kanske flytta var ett? vet inte riktigt än.


Bästa köpet?
- vet inte riktigt , massa kläder kanske.

Vad spenderade du mest pengar på?
prylar o kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Träffa ante
- Äventyr med Fanny
- Ös dubbel
- Alla travtävlingar
- Hanna Norring
- Gatufesten
- Mamma o pappas bröllop
- Semester
- 1 april

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
- massa , men superbass har väl varit typisk 2011 skulle jag väl säga. annars typ danza kuduro.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
- BÅDE och! Började året rätt glad fram tills flytten i augusti.. sen var jag mest ledsen resten av året.

Vad önskar du att du gjort mer?

- Tagit vara på allt i Sverige.

Favoritprogram på TV?
- Keep it up with the Kardashians

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Var på bio med ante, jennie och skog

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

- Mycket klackar,. så typiskt amanda.

Den bästa nya personen du träffade?
- Andreas Sundqvist och Emilia Dahlberg!

Kommentarer:

1 emilia:

love <3

Kommentera här: