helg i new york , fredag














Här får ni några ''snygga'' bilder från new york i fredags! 
Lite bilder från lördagen kommer snart, men tänkte berätta vad vi gjorde i fredags.


Gick ju som sagt på skolan o for hem och packade lite snabbt.. eller packa o packa.. jag glömde ju bara ner jeans. Så det enda som jag fick ner i väskan var en långärmad tröja från forever 21, så det blev mjukiskläder för mig hela helgen. Skitsamma..

Vi drog till flygplatsen och planet lyfte 18.00 och vi landade strax efter 19.00 och tog en taxi till hotellet som låg inne på manhattan. Väl framme där 20.30 så satt familjen söderberg/björken där och vi gick bara upp med våra saker o sen drog vi ut för att käka på en restaurang! Vi hade det supermysigt och ja o fanny snackade väl dööö mycket! Uscha vad jag har saknat den människan! 
Hon hade ääven med sig min segertavla från sista vinsten med betsie och en påse godis till mig med bara fiskar och chockladknappar! Tack älskade unge, godiset var döö gott! 


Kommentera här: