hejhopp

W0000WW , nu har jag 90 följare till min blogg. ÅH VAD GLAD JAG BLIIR, NI ANAR NOG INTE!! Som ni redan vet är min dator trasig.. jag vet sämst, specillt nu när så många följer o läser min blogg. Vill ju verkligen inte göra er besvikna direkt.. så just nu sitter jag vid mammas dator och ska försöka få ihop till ett roligt inlägg.

Hmm.. vad ska jag berätta för er? Jag börjar bli bättre på engelska känner jag, det är ju rätt bra för annars kan det blir svårt att kommunicera. Sen har jag mycket i skolan nu som vanligt! Håller på att skriva en grejj om Turkiet som jag ska läsa upp för klassen och på biologin så håller jag på att skriva ett papper om coevulotion eller vad fasen det heter..
Har bildläxa tills på fredag så den måste jag göra klart imorgon. Har historia och engelska tills imorgon och hade matteprov idaag! Det hade jag HEEEELT glömt bort.. jag som trodde att det var imorgon. Men det kändes rätt bra, som vanligt, men det är oftast då det går åt h*lvete!

Så det var lite om dagen, tänkte berätta lite mer o vad jag tycker o tänker istället som jag lovat.
Jag blir sååå jäkla less att bli behandlad som ett dagisbarn på skolan.. vi måste ALLTID vänta på den där jävla klockan som ska ringa innan vi får gå ut ifrån klassrummet. Sååå löjligt och irriterande!
Sen så kom jag 1,5 minut försent i förrgår och då var jag tvungen o gå o snacka med rektorn, tack vare att isacs hockeytränare pratade med hans så länge,. tack isacs tränare! Nerrå.. jag skratta bara, döölöjligt!
Om ni inte visste det så får man avdrag på betygen om man kommer försent helt stört! Typiskt usa assåå...

Nu ska jag, mamma o mormor snart dra till forever 21 och kika lite där, sen så har jag lovat några av mina tjejkompisar att jag ska se på deras hockeymatch, så klockan 8.00pm ikväll så ska jag se på den i falmouth!



Kommentera här: