kommentarer

Svar: Hej Sannah! Ska väl ta och besvara dina frågor då kanske.
- Ja det är jag som rider Cocos i montè, det var min o cocos tredje monte start hittills. Så nu har vi vunnit en gång i monte och blivit 3:a två gånger.
.
- När jag var 5-12 år har jag hållt på med ridning. När jag var 8 år fick jag o min kusin jessie en hopphäst tillsammans. Sen när jag var 13 år fick jag min första travponny. Men som svar på frågan, TRAV ÄR TUSEN GÅNGER ROLIGARE ÄN RIDNING.
Känslan att rida monte o köra trav är helt obegriplig om man inte gjort det själv. Det är det bästa som finns!
.
- Jadu skulle väl tippa på att jag är runt 162 cm lång kanske. När jag tävlade på Östersund förra helgen så mätte dom mig till 164 cm, men då hade jag ridskor med klack.
.
Hoppas du har fått det svar du ville! Kram kram.

Kommentera här: