blaa blaaa blaaaaa

B l o g g l ä s a r e . .       v a d      g ö r      n i ? 
Ibland läser ni bloggen jätte mycket o ibland ingenting alls. 
Jaja! huvudsaken att ni ligger över 150 stycken iaf,. men jag gillar mer när ni tippar över 200 unika besökare.
Men aja, det bestämmer ju ni iaf! Så orkar inte lägga någon energi på att klaga just nu.

Kom nyss hem från myren = hagmyren och världens jävla huvudvärk. Ska ta en migräntablett o sen sova ett tag trorja.. Sen får vi se om jag orkar hitta på någonting. Det är ju trots allt lördag..
Jag är bjuden ut till njurunda och till matfors,. men just nu känner jag inte för att åka långt.. Stannar helst runt stan iaf om jag hittar på något. Tråkig människa? Ja då får jag väl vara det då..


jag o min andra lillebror lukas för 2 år sedan. 


Kommentarer:

1 Amanda:

Sv; Åh tack Amanda vad glad jag blir och detsamma till dig sötis! Hur går det med flytten förresten och när flyttar du? :)<3

Kommentera här: