fest

Igår vart jag på partyyyyyyyyy.
Skvaderns ettor hade fest igår och där var ju självklart jag. Först var jag, Ida, Malin och Jennifer hemma hos Jennifer innan vi drog vidare till festen. Det var as najs där faktiskt!
Efter festen skjutsade Pontus hem mig och Jennifer hem till henne och sen gick vi o la oss o sov.

Dagen därpå skulle vi in till stan för vi hade lekdag med barn på torget. Så jag o Jennifer åkte runt klockan 10.00 för att hitta någon resturang att käka på. Till slut fick det bli donken faktiskt, det var det enda stället som hade öppet.

Efter lekdagen så gick jag på stan med Jocke. Köpte lite smink, en ring, ett par ögonhängen och ett vitt linne. Ska lägga in bilder sen för deet tyckte Jocke.
Efter shoppingen gick vi till Ica o sen till ming palace ( kina resturang ) för jag hade beställt mat till mig o mami.
Sen skjutasde jag hem jocke! Nu sitter jag vid datorn o ska strax till stallet och rida min lilla prins!


bilder från igår.

jag och malin

ida, jag och jennifer

jag o ida

jag o ida


Kommentera här: