mycket härlig måndag

Ni får verkligen ursäkta en sjukt dålig update de senaste dagarna.. Har verkligen varit värdelös på att uppdatera!

Firade midsommar med Jonte, Madde o Oskar (bilder kommer väl sen).

Idag: Vaknade jag hos Rasmus, sov där med Anders o Per. Gick ner till Anna där min moppe var, vi åkte till momangen käkade glass. Åkte hem o har bara solat o stekt hela dagen, blev rätt brun faktiskt. Sen runt klockan 14.00 kom Fanny o vi solade ett tag sen åkte vi ner till Alforno eller vad pizzerian i kvissle heter.. Där käkade vi varsin kyckling sallad. Jätte gott vare! Sen skjutsade jag hem dom två för dom skulle på bio och jag orkade verkligen inte följa med, har varit helt slut idag. Yr konstant hela tiden, ibland när jag går snurrar bara allt och det blixtrar typ till när jag tittar o jag får sprängande huvudvärk. Skitkonstigt! Aja, nu har jag varit o hjälp mamma med o handlat blommor och shit.. Ska väl bara ligga i soffan o tare lugnt.

Imorgon: Imorgon ska jag o Anna in på stan, kanske Fanny också. Anna ska kolla på en ny bikini, jag med. Men jag ska köpa lite en till blond hårfärg o färga någon dag. Håret har blivit så mörkt sen den senaste gången. Sen åkter vi hem, steker lite för det ska bli apvarmt imrn! Sen klockan 18.00 har jag yoga med hockeygrabbarna. Efter de åker jag till stallet, rider kanske o badar med Cocos eller nått sånt. Vi får se! Efter de, har jag ingen aning.

28,4 grader i poolen idag iaf, as skööööönt

Kommentera här: