amanda tycker till om maxiklänningar



Ni har säkert sett många tjejer bära dom här långa klänningarna lite här och var. Dom heter maxiklänningar för er som inte visste de och har blivit lite av sommarens mode. Klänningen kan helt klart vara fin på ''rätt'' tjej, men kan tyvärr inte bäras av alla. Själv skulle jag nog aldrig sätta på mig detta plagg. För det första har jag aldrig varit riktigt förtjust i långa klänningar som täcker hela benen.
För mig känns det också som att det är mer åt hippie stuket, eller jag vet inte jah.. Ni förstår nog vad jag menar. Men bara för att jag nu skriver här att jag inte tycker det är snyggt behöver det ju inte betyda att du inte kan bära de. Jag själv föredrar mer kotare kläder där man kan se benen, men alla tycker ju olika. Right?!

Ska jag ge ett betyg mellan 1-5 på dessa klänningar blir det nog en 2. Fin på vissa men passar absolut inte alla!

Vad tycker ni? HISS ELLER DISS?

Kommentera här: