lite frågor

Du under 2010...
Har du gråtit?
ja,..
Har du skrattat?  Det med.
Har du sovit i tält? Nej faktiskt inte. Hatar tält!
Har du sovit under bar himmel? Nepp.
Har du varit på Gröna Lund? jajjamen!!
Har du varit på Liseberg? Nej det har jag inte.
Har du varit på Kneipbyn? Och det är?
Har du varit utomlands? Ja det har jag.
Har du varit i en annan stad? Ja, såklart!
Har du bott hemma? Ja eller hos Madde.

Dina vänner har under 2010...
Har en vän dött?
Nej,.
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja
Har du sökt tröst hos en vän? Ja det har jag.
Har du sovit över hos en vän?
Haha, ja?
Har du varit kär i en vän? Nån gång? Aa
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Ja det har jag!

2010 har du...
Har du pussat någon? Hehe, flera stycken
Har du varit tillsammans med någon? Nej, det har jag faktiskt inte.
Har du varit kär i någon? oj,,. lite kanske.
Har du  sovit med någon av motsatt kön? Yes, flera gånger.

När har du som mest...
Gråtit under 2010?
 Oj,. det kan jag inte minnas..men en del nu förtiden..

Skrattat under 2010? Många många gånger!

Denna månad...
Har du varit kär? Nejnej
Har du kysst någon? Japp
Har du pussat någon? Yes
Har du kramat någon? Haha, jaa? ett antal
Har du skrattat? Ja såklart!
Har du gråtit? Ja ;/
Har du varit glad? Ja det med.
Har du varit ledsen? Ja de också

När...
Grät du senast? Några dagar sedan.
Skrattade du senast? Igår, säkert.
Duschade du senast? Igårkväll innan jag gick o la mig :)
Lyssnade du på musik senast? Justnu, Isac spelar så högt så det går inte att inte lyssna.
Hade du kul senast? Inte allt för längesen.

Vem..
Kysste du senast med? hehe,. det tänker jag berätta.

Kramade du senast? Mamma trorja
Pratade du i telefon med senast? Tim frölander
Fick du sms av senast? August Jonsson
Hade du tråkigt senast? För ett tag sedan.
Kommer du ifrån? Sverige
Heter? Amanda Maria Gullviva Lingefeldt, än så länge.
Hur gammal är du? 16
När fyller du år? 4 maj
Tycker du om någon just nu? Nej det gör jag inte.
Jag samlar på? Pokaler och rosetter (a)
Gröna eller röda äpplen? gröna, lätt! trots att jag är allergiskt
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Hampus, Filip, Jonte.
Vilken tid gick du upp idag? 09.32
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? Ja, :/
Har du strumpor på dig nu? Japp
Hur svarar du i telefon? Hallå
Vad ska du göra ikväll? Firar nyår med Tim, August, August, Micke och Erik.
Vad ska du göra imorgon? Köra hästen med Jennie och Cissi
Var vill du bo när du blir stor? USA eller Sverige.
Vad vill du bli när du blir stor? Rik helst. Jobba som inredare eller reseledare trorja.
Är det okej att gråta? Ja det tycker jag!
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon?
 Shoppa!
Bär du glasögon eller linser? nej, endast när jag använder mina bruna linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? haha nej, men det är snyggt på killar! ;)
Har du piercing? Japp 3 hål i öronen, 1 i tungan och 1 i naveln.
Har du tatuering? Nej
Vill du gifta dig? Njaa
Vill du ha barn? Nja
Solar du ofta? Nej, gjorde  det mer förut! ;)
Är du bra på att laga mat? Jag har blivit duktig nu faktiskt! :)
Gillar du att dansa? ja
Hur vig är du? Jag kan gå ner i spagat :p
Vilken är din favoritglass? sorbet glass!!
Tror du på ett liv efter döden? asså jag vet inte..
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll
Vilken ögonfärg har du? grå blåa
Vilka hårfärger har du haft? Ljusblont, Platinablont, Mörkbrunt, Ljusbrunt.
Är du beroende av något ? mobil,dator,fb och blogg!
Senaste låten du hörde? Angel med Akon, underbar låt!
Brukar du bädda sängen? ja det är klart! :)
Vad var det senaste du sa? Isac!!! öppna min dörr så jag kan höra musiken bättre. ( annars dunkar det bara i mitt rum;o )
Saknar du någon nu
? jaaa

Kommentarer:

1 fenny:

vf haru ba killkompisar?:P fan fira nyår med boysen haha, förresten varför skriver du inte om snyggbruzza? är inte ni bästavänner???

2 fanny*:

hahaha vf svararu inte

Kommentera här: