ingen yogaaaa, irriterande!

I n g e n    y o g a    i d a g . .    m e n    4    g å n g e r    i    s t a l l e t    b l e v    d e .
Ingen yoga blev det idag för att yoga instruktören var sjuk.. jävligt tråkigt eftersom jag var as pepp på att träna idag. Aja, vi ska träna imorgon eller på torsdag iaf så det är bra.

Även fast det inte blev någon yoga så hann jag iaf vara i stallet 4 gånger. Först i morse när jag lasta på lilleman, sen när vi kom hem o lastade av. Sen hem , efter de tillbaka till stallet igen. Mockade där och longerade Cocos borta vid ridskolan lite. Han tycker det är så kul och det är ju typ de enda som jag kan göra med han nu den senaste månaden. Masserade han också lite när jag endå var där.
Sista gången så jag var i stallet idag var med mamma då hon skulle dit o lasta in alla 36 spånbalar som hon och Kristin har köpt.

Imorgon så får vi väl se hur det blir, skola förstås.. men kanske går på Timrå-Modo imorgonkväll.


mycket söt bild sen i somras.



Kommentera här: