besultsångest!



Jag fyller år nu prick om en vecka ( 4 Maj ) och pappa frågade idag vad jag ville ha för något! Men jag har ingen aning. Har så mycket, så det finns ju ingenting som direkt ''fattas'' förut om jag skulle kunna byta ut min gamla laptop mot en nyare, fixa en system kamera ist för en digital, platt ist för standard TV. Är mest inne på en ny laptop även fast min är typ bara 2 år gammal, men jag tycker att dens liv är över. Ni som känner mig vet hur bra vän jag och min dator har varit, sen kan datorn tacka madde också för en lite knuff :) Om jag inte vill ha en dator vill jag ha en systemkamera! Jag har en digitalkamera, men det är ju inte samma sak! Sist trorja att jag vill ha en platt TV, tittar så sällan på TV i mitt rum faktiskt. Pengar är ju bra att önska sig, men då förvandlas dom ju konstigt nog till kläder bara. Tänker jag efter finns det massa ''små grejer'' som jag önskar mig. Tex som en ny locktång som det blir skruvlockar med, min är 1 år gammal men vill typ ha ännu större lockar. Aja svårt att förklara.
Hål i tungan får jag inte ta.. suck.. det önskar jag mig fan mest, såå snyggt!

Kommentera här: