victoria secret fushion show 09






Fan fan fan fan.. aa fan, jag missade ju såklart Victoria secret fushion show idag eftersom min pappa var ''tvungen'' att se timrå-luleå på tv:en. Värdelöst! Fan vad sur jag är! Jag fick ju se programet i pauserna på hockeyn men det var ju inte direkt mycket. Någon mer än jag som sett fram imot det här i flera veckor och inte får se programet heller för att ens egoistiska pappa skulle se på hockey? Njjee  tror jag är rätt ensam om de!
För er som såg det, var det braa?

Kommentarer:

1 hahhhaah:

det var bäst! det bästa nånsin nästan! fast bilderna du har tagit är inte från årets vettu ;o haha det där är från 07 x)

2 haanna:

de va as bra :) black eyed peas stod för musiken och dom var som vanligt sjukt grymma!! :D

synd att du missat! ;o<33

3 amandalingefeldt:

haha, jag vet väl att bilderna inte är från årets show eftersom jag la in inlägget strax efter showen., ;)

4 jennifer skoglund :):

aa de var super bra verkligen :)misade kanske 10 min jag med men aja ;S de var grym musik också, och sjuukt snygga underklääder :D



snyd att du missa de gmn <33

5 jennifer skoglund :):

ja de var super bra, musiken va grymt bra och underkläderna snjuuukt sygga :D

snyd at du missa gmn <33

6 ojoj:

råkade skicka tvåååå :S

7 zunkan:

skön pappa

Kommentera här: